Політика в сфері якості
Політика керівництва ТОВ «ЄВРО-ТИСК» у сфері якості спрямована на створення і постійну підтримку умов, при яких запити, потреби замовників (споживачів) сьогодні і у перспективі - головне в роботі кожного співробітника.
Головна мета для всіх працівників ТОВ «ЄВРО-ТИСК» - забезпечення якості послуг, що представляються замовникам (споживачам). Ми повинні навчитися працювати так, щоб кожний міг пишатися результатами своєї праці. Тільки висока якість послуг, що представляються ТОВ «ЄВРО-ТИСК», можуть гарантувати успіх у замовників (споживачів).
Авторитет управління усередині ТОВ «ЄВРО-ТИСК» є безумовним та підтримується неухильним дотриманням декларуючим принципам, єдністю слова і діла.
Ми повинні робити все, щоб наші замовники (споживачі) бачили в нас підприємство високого рівня компетентності, що надає високоякісні послуги.
Кожний працівник ТОВ «ЄВРО-ТИСК» несе відповідальність за наслідки своїх дій та вчинків.
Керівництво ТОВ «ЄВРО-ТИСК» зобов'язується постійно сприяти підвищенню професійного рівня і майстерності співробітників, домагатися особистої участі кожного у удосконалюванні СУЯ.
Ми прагнемо бути визнаними одним із самих відповідальних підприємств у виконанні своїх зобов'язань перед нашими замовниками (споживачами), державою і суспільством.
Наша мета - бути кращими у всіх сферах нашої діяльності. Досягнення цієї мети можливо за рахунок:
- впровадження нововведень і розширення сфер діяльності
- постійного поліпшення в роботі, удосконалювання своєї професійної майстерності
- створення в колективі атмосфери довіри, творчого відношення до праці й економічної стабільності
- керування процесами послуг і СУЯ на основі обґрунтованих показників
Випереджаюче задоволення потреб замовників (споживачів) є нашим головним пріоритетом і основою для завоювання стійкої позиції на ринку надання послуг по оцінки відповідності продукції.
Директор ТОВ «ЄВРО-ТИСК» О. Е. Сердюков